| Przebieg kariery zawodowej

  • Instytut Badań Systemowych PAN
    Adiunkt (od 2001)
  • Instytut Badań Systemowych PAN
    Asystent (1996-2001)
  • Państwowy Inspektorat Ochrony Środowiska
    Główny Specjalista ds. nadzoru informatycznego nad bazami danych
    państwowego monitoringu środowiska (1992-1996)

| Udział w pracach badawczych:

  • Stypendium IIASA Young Scientists Summer Program w International Institute for Applied Systems Analysis, w Laxenburgu, w Austrii, czerwiec - sierpień 1998
  • Grant KBN Nr 7T11C04520 (promotorski) "Zastosowanie transformacji falkowej do poszukiwania odpowiedniości w obrazach stereo", 2001
  • Wykonywanie map rozwoju strategicznego regionu Warszawy, 1996
  • Dołączenie danych GUS dotyczących gmin Polski do Arc/Info i prezentacja danych statystycznych w tym systemie GIS, 1997
  • Wykonywanie interfejsu GIS dla programu obliczającego prognozy zanieczyszczenia terenu Polski SO2 (prace statutowe IBS PAN), 1997-2000
  • Projektowanie obrazowej bazy danych nieruchomości, od 2005

| Wybieralne stanowisko w organizacjach

  • Reprezentantka asystentów w Radzie Naukowej IBS PAN w latach 2011-2014

| Członek komitetów programowych konferencji międzynarodowych

  • VISAPP 2014-2018 the International Joint Conference on Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications, (a part of VISIGRAPP).

| Wykształcenie

  • Politechnika Śląska, Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki
    Studia doktoranckie, kierunek informatyka
  • Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniki Precyzyjnej
    Studia magisterskie. Specjalność: Automatyka i metrologia.

| Kursy doszkalające

  • Kursy oprogramowania ERDAS i ORTHOMAX
  • Kurs zaawansowany Arc/Info i kurs programowania w AML
  • Szkolenie pt: "Sposoby pozyskiwania środków na realizację projektów badawczych w ramach projektu komercjalizacja drogą do sukcesu" nr POLK.04.02.00-00-010/11
  • Staż w UPMC w Paryżu, we Francji, w ramach projektu "Komercjalizacja drogą do sukcesu" nr POLK.04.02.00-00-010/11, maj 2013

| Doświadczenie dydaktyczne